DrayTek przedstawił na konferencji prasowej nową strategię działania w Polsce. Firma planuje zdobycie 15 proc. udziałów w rynku urządzeń sieciowych, w tym 30 proc. udziałów na rynku routerów VoIP, w ciągu najbliższych 2 lat. <p>{mosgoogle}</p>Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez dotarcie z ofertą produktową do najbardziej wymagających kategorii odbiorców: ceniących sobie jakość i funkcjonalność użytkowników prywatnych, małych firm oraz średniego biznesu. Zakładane udziały w rynku na poziomie 15 proc. DrayTek zamierza osiągnąć dzięki sieci resellerskiej autoryzowanych partnerów, wspartych przez DrayTek merytorycznie, marketingowo oraz z priorytetowym supportem.

W osiągnięciu sukcesu mają również pomóc DrayTek nowe modele routerów: DrayTek Vigor 2700VG (wymagający użytkownicy indywidualni), Vigor2910VG (segment SOHO - małe firmy) oraz router i zapora UTM w jednym - VigorPro 5500 (segment SME - średni biznes). Są to nowe wersje najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się w Polsce i na świecie serii urządzeń. Częścią nowej strategii jest także wprowadzanie ciągłych innowacji do oferty DrayTek, jak np. zupełnie nowa linia produktów w wersji Rack 19. Będą to zaawansowane routery typu Broadband Access Router o dużej wydajności, tradycyjnie już wyposażone w bogaty zestaw funkcji.