Wydawnictwo G+J wchodzi na rynek telekomunikacyjny. Wydawnictwo uruchamia usługę tanich połączeń międzynarodowych pod marką Halo.pl.<p>{mosgoogle}</p><p>Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu numerów dostępowych 0300, we współpracy z partnerem technologicznym – firmą GTS Energis.

Na tle konkurencyjnych usług wyróżnia ją forma promocji. - Dla każdego pisma G+J przygotowane zostały odrębne kampanie reklamowe, dostosowane do charakterystyki czytelników – tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J.

Dla każdego z magazynów przygotowano odrębną wizualizację reklamy usługi, dostosowaną do charakteru pisma. Dodatkowo, nagrania dźwiękowe po nawiązaniu połączenia telefonicznego przypominają o piśmie polecającym usługę (np. "dzwonisz taniej dzięki magazynowi Glamour"). Zróżnicowano także głosy lektorów, by dopasować je do oczekiwań odbiorców poszczególnych magazynów.

Kampania usługi Halo.pl obejmie wszystkie pisma G+J. Pierwsze reklamy ukazały się już w pismach: Moje Mieszkanie, Glamour, Naj, Gala TOP i Focus.
</p>