Serwis HopIn.pl wzbogacił funkcjonalność funkcji przekierowania połączeń przychodzących 'gdy nie odbieram'.<p>{mosgoogle}</p><p>Dotychczas przekierowanie na inny numer w momencie nie odbierania połączenia na urządzeniu VoIP było skonfigurowane na 30 sekund. W tej chwili użytkownik może sam określić po jakim czasie dzwonienia system ma połączyć z alternatywnym numerem. Można ustawić przedział czasowy od 10 do 60 sekund.

Dodatkowo użytkownik ma wybór czy na numerze na który zostało przekierowane połączenie ma zostać wyświetlony numer konta VoIP z serwisu HopIn.pl (tak jak dotychczas) czy ma zostać pokazany numer dzwoniący.

Użytkownik wybierając wyświetlanie własnego numeru w sieci HopIn.pl będzie wiedział, że jest to połączenie przekierowane przez serwis, lecz nie będzie wiedział kto do niego dzwoni. W drugiej opcji użytkownik wie kto do niego dzwoni, lecz nie jest świadom, że połączenie to zostało przekierowane z jego numeru w sieci HopIn.pl.

W przypadku przekierowania na telefon komórkowy należy skorzystać z Taryfy Standard, aby móc uzyskać wyświetlanie numeru na telefonie komórkowym.

Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.</p>