Od 1 września sieć Aster zmienia regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych. Zgodnie z prawem daje to możliwość rozwiązania umowy z operatorem bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat.<p>{mosgoogle}</p><p>W nowym regulacje operatora znajduje się zapis, który rozdziela regulamin na "regulamin ogólny" oraz regulamin szczegółowy właściwy dla danej usługi". W praktyce oznacza to, że operator zostawia sobie furtkę aby w przypadku wprowadzenia zmian w jakiejkolwiek oferowanej usłudze klienci mogli jedynie rezygnować tylko jednej z nich (np. tylko z usługi telefonicznej).

Wprowadzono także punkt gwarantujący możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy, gdy przez 7 dni operator nie usunie zgłaszanej usterki technicznej.

Klienci mają czas do 8 września aby rozwiązać umowę z Aster, w przypadku, gdy nie akceptują nowego regulaminu (podstawa prawna: Art. 59.ust.2 Prawa Telekomunikacyjnego).</p><p>Na ich sronach można przeczytać:
ASTER jest jednym z operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku oraz liderem we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań. Jako pierwszy operator w Polsce i jeden z pierwszych w Europie ASTER wprowadził do oferty telewizję cyfrową i rozpoczął świadczenie usługi potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu.
Firma działa na rynku telekomunikacyjnym od początku lat 90. w trzech polskich miastach i ich okolicach. Grupę ASTER tworzą trzy spółki: ASTER Warszawa Sp. z o.o., ASTER Kraków Sp. z o.o. oraz ASTER Zielona Góra Sp. z o.o. </p><p>Właścicielem Grupy ASTER jest fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners LLP, który jest czołową instytucją private equity na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Inwestuje w dojrzałe, przynoszące zyski firmy będące liderami w swojej branży w tym regionie Europy. Mid Europa Partners LLP jest udziałowcem w spółkach telekomunikacyjnych takich jak: Invitel (Węgry), MobiFon (Rumunia), Orange (Słowacja) i innych. W skład jego portfolio wchodzą zarówno spółki działające w branży telefonii stacjonarnej, komórkowej jak i operatorzy kablowi.</p><p>ASTER świadczy usługi dla 368 000 Abonentów telewizji analogowej i 48 000 Abonentów telewizji cyfrowej. Z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu korzysta 116 000 Klientów, a usługa telefonii stacjonarnej dociera do 42 000 klientów. Stale rosnąca liczba Abonentów jest zasługą wysokiej jakości usług, atrakcyjnej oferty, konkurencyjnych cen oraz profesjonalnej obsługi klienta.</p><p>Infrastruktura ASTER to połączenie wielu nowoczesnych technologii, opartych na najwyższych światowych standardach, które zapewniają dużą niezawodność, bezpieczeństwo i wysoką jakość oferowanych usług.</p><p>Rozwijanie zasięgu sieci, zwiększanie jakości łącza, rozszerzanie oferty telewizji cyfrowej oraz usług dodatkowych dla Internetu i telefonii jest i będzie w dalszym ciągu priorytetem. ASTER będzie także kontynuować dotychczasową strategię rozwoju, która polega na wdrażaniu nowych technologii i poszerzaniu oferty o nowe usługi, jak również na pogłębianiu relacji z klientami.</p>