FreecoNet wzbogacił się o kolejne usługi dodane: Call Transfer, połączenia konferencyjne oraz statusy błędów.

{mosgoogle}

Usługa Call Transfer znajduje swoje zastosowanie przede wszystkim w firmach. Polega na przełączeniu trwającej rozmowy telefonicznej do innej osoby. Przekierowanie odbywa się płynnie, bez przerywania bieżącego połączenia. Usługa jest bezpłatna, a sposób konfiguracji urządzenia (telefonu IP, bramki VoIP czy softphone'a) i realizacji usługi Call Transfer przez użytkownika FreecoNet, podany jest szczegółowo na forum FreecoNet.

Kolejna, nowa funkcja FreecoNet - połączenia konferencyjne - także zainteresuje przede wszystkim firmy. Umożliwia ona prowadzenie rozmowy telefonicznej jednocześnie przez 3 osoby.

Przez wprowadzenie statusów błędów dla połączeń nieodebranych, użytkownicy FreecoNet, po zalogowaniu do swojego panelu będą mogli sprawdzić, z jakiego powodu konkretne połączenie nie zostało zrealizowane. W tym celu, w zakładce "raporty", należy wybrać opcję połączeń nieodebranych i odszukać konkretne połączenie. Następnie, po najechaniu kursorem myszki na komunikat "status", pojawi się informacja, dlaczego dane połączenie (przychodzące lub wychodzące) nie doszło do skutku. Pozwoli to poznać przyczynę błędnego połączenia i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Nowe funkcje we FreecoNet - Call Transfer i statusy błędów - wzbogacają paletę usług dodanych platformy. Prócz właśnie uruchomionych, użytkownicy FreecoNet mogą korzystać z kilku już istniejących: billingi i faktury on-line, eksport raportu połączeń do pliku, dzwonienie po loginach czy blokowanie połączeń wychodzących. Cały czas trwają prace nad rozbudową platformy FreecoNet o nowe funkcje, które pojawią się w najbliższym czasie.