Użytkownicy Neostrady, internetowej oferty Telekomunikacji Polskiej, skarżą się, że od kilku tygodni nie mogą z niej normalnie korzystać.<p>{mosgoogle}</p><p>Sprawa dotyczy przede wszystkim użytkowników neostrady z Siemia­tycz. Jak czytamy w Gazecie Wyborczej, od kilku tygodni abonentom strony ładują się bardzo wolno, zdarzają się także momenty, że z usługi nie można korzystać wcale.

Telekomunikacja Polska problem tłumaczy "przebudową sie­ci szkieletowej transmisyjnej na te­renie powiatu siemiatyckiego". Nie wiadomo jaki czas przebudowa ma trwać. Mało tego operator nie chce uwzględniac reklamacji klientów tłumacząc, że chwilowe niedogodności wynikają z "chęci zapew­nienia użytkownikom lepszej jakości usług telekomunikacyjnych" - opisuje Wyborcza.

Problem polega także na tym, że firma różnie traktuje swoich klientów. Czytelnikowi, który poskarżył się Gazecie narodowy operator nie chciał uwzględnić reklamacji. Ale znajoma czytelnika, która także złożyła reklamację, otrzymała od Telekomunikacji Polskiej przeprosiny oraz kilka opcji rozwiązań problemu (np. obniżenie abonamentu). </p>