Operator telefonii internetowej IPFON oraz Linksys wprowadzili na rynek wspólną ofertę dla biznesu.<p>{mosgoogle}</p><p>Nowa oferta to połączenie dwóch produktów: telefonu IP Linksys SPA921-EU z usługą telefonii internetowej IPFON dla klienta biznesowego. Wspólny produkt obu firm umożliwia zastąpienie tradycyjnej linii telefonicznej - tanią i nowoczesną telefonią VoIP z rozbudowanym pakietem telekomunikacyjnych usług dodanych, które usprawniają wybrane obszary działalności firmy.

Nową ofertę IPFON i Linksys wyróżniają przejrzyste zasady korzystania: brak abonamentu, numer telefonu z wybranej strefy numeracyjnej gratis, rozmowy wewnątrz IPFON za darmo, połączenia na numery stacjonarne w Polsce za 9 groszy brutto, za granicę od 11 groszy brutto przy sekundowym naliczaniu. IPFON ma też najbogatszą na rynku ofertę usług dodanych – za darmo można korzystać ze skrzynki głosowej, blokowania i przekierowywania połączeń, usługi prezentacji czy zastrzeżenia prezentacji numeru, oraz z usługi wirtualnej centrali IP-PBX IPFON24. Pozostałe usługi - po okresie miesięcznego, bezpłatnego korzystania - także nie obciążą specjalnie kieszeni klienta (np. fax2email kosztuje 4,99 zł brutto/miesiąc).

Jedną z najciekawszych usług dodanych w naszej ofercie dla biznesu jest darmowa wirtualna centralka IP-PBX IPFON24. Z wielu dostępnych funkcji centralki, na szczególną uwagę zasługuje możliwość dodawania, usuwania czy blokowania użytkowników, przypisywanie numerów miejskich i wewnętrznych, transfer, przekierowywanie i blokowanie połączeń, a także billingi połączeń dostępne on-line. Zarządzanie tak wieloma funkcjami centralki odbywa się w jednym miejscu – panelu WWW” – przedstawia zalety nowej oferty Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju IPFON.

Bardzo użyteczna dla firm jest także usługa wirtualnego faksu, która pozwala w ogóle zrezygnować z tradycyjnego urządzenia faksu. Dzięki tej usłudze, dokumenty w postaci faksu można wysyłać z poziomu skrzynki mailowej, do której trafiają także wszystkie faksy przychodzące. W ten sposób można szybko, łatwo i tanio wysyłać faksy, a także mieć pewność, że faksy przychodzące nie będą trafiały do rąk osób postronnych.

Z oferty usług dodanych IPFON warto także wspomnieć o możliwościach IVR (system automatycznej informacji głosowej), który jest nieodzownym elementem sieci telefonicznej każdej firmy. Usługa IVR w IPFON pozwala np. na skonstruowanie menu powitalnego przed odebraniem połączenia, rozdzielenie kierowania połączeniami w zależności od pory dnia czy stworzenie automatycznej asystentki. Inne ciekawe i przydatne w firmach usługi to np. połączenia konferencyjne czy możliwość wdzwaniania się z telefonu komórkowego do IPFON i rozmawiania po stawkach VoIP.

Rozbudowany pakiet usług dodanych, a także bardzo dobra jakość połączeń to powód, dla którego połowę obecnych klientów IPFON stanowią firmy. Nasza nowa oferta skonstruowana została w oparciu o dotychczasowe doświadczenie i mamy nadzieję, że zadowoli małe i średnie firmy. Atrakcyjność oferty zwiększa telefon biznesowy IP firmy Linksys, który jest ważnym jej uzupełnieniem” – dodaje Przemysław Siwek.

Telefon Linksys SPA921-EU jest prosty w obsłudze, posiada duży i funkcjonalny wyświetlacz, wbudowany zestaw głośnomówiący i mikrofon. Obsługuje jedno konto SIP, wyposażono go też w 1 port sieciowy FastEthernet (RJ-45) i gniazdo słuchawkowe. Telefon posiada 2-letnią gwarancję, wraz z pakietem IPFON dla firm dostępny jest w cenie ok. 299 zł brutto. Dystrybucją w Polsce zajmuje się konsorcjum FEN – oficjalny dystrybutor Linksys w Polsce.  </p>