Operator telefonii internetowej IPFON przeprowadził badania satysfakcji wśród swoich użytkowników. Po raz kolejny potwierdziły one jednoznacznie, że klienci IPFON są bardzo zadowoleni z usług swojego operatora.

{mosgoogle}

Badanie przeprowadzono pomiędzy 11-15 października 2007 roku. Miało ono postać ankiety elektronicznej i objęło wszystkich użytkowników IPFON. Pytano o ocenę usług operatora, w tym m.in. o jakość połączeń w IPFON i w zestawieniu z innymi operatorami, zadowolenie z oferty usług dodanych, a także czy użytkownicy polecają IPFON swoim znajomym.

Wyniki pokazują, że aż 95 proc. przebadanych osób ocenia jakość połączeń w IPFON za dobrą lub bardzo dobrą i jest to wynik lepszy niż przed rokiem (2006 r. - 91 proc.).

W przeprowadzonym badaniu klienci wypowiadali się też na temat palety usług operatora. Aż 97 proc. z nich jest przekonana, że oferta usług dodanych IPFON w zupełności zaspokaja ich potrzeby. To zadowolenie użytkowników wynika z faktu, że wśród wszystkich operatorów VoIP, IPFON posiada obecnie najbogatszą ofertę usług dodanych. Są one przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Najpopularniejsze z nich to przede wszystkim: billing on-line – z których korzysta 65 proc. użytkowników IPFON (przed rokiem 38 proc.), prezentacja/zastrzeżenia numeru CLIP/CLIR – 28 proc. (2006 r. - 19 proc.), a także usługa fax2email – 22 proc. (9 proc. w poprzednim badaniu).

96 proc. użytkowników IPFON – 1 proc. więcej niż przed rokiem - oceniło wysoko lub bardzo wysoko poziom obsługi klienta. (17 proc. oceniło obsługę bardzo wysoko, 36 proc. – wysoko, 43 proc – uważa, że obsługa jest ok; w ubiegłorocznym badaniu odpowiednio: 12, 29 i 53 proc.).

<p class="MsoNormal"><span>Oferta usług taniej telefonii internetowej przyciąga do IPFON wielu nowych użytkownik&oacute;w, najczęściej z polecenia obecnych klient&oacute;w. Świadczą o tym przeprowadzone badania pokazujące, że aż 96 proc. użytkownik&oacute;w IPFON poleca usługi tego operatora innym osobom (w tym aż 12 proc. poleciło IPFON więcej niż 10 osobom). W por&oacute;wnaniu do badań sprzed roku, wynik ten jest lepszy o 12 proc.</span></p> <p>&bdquo;<em>W przeciągu dw&oacute;ch lat obecności IPFON na rynku telefonii internetowej, zbudowaliśmy naprawdę silną i rozpoznawalną markę, kt&oacute;ra jednoznacznie kojarzy się z wysoką jakością oferowanych usług. Badania przeprowadzane wśr&oacute;d naszych klient&oacute;w są tylko tego potwierdzeniem i upewniają nas co do prawidłowości przyjętej strategii. Bardzo dobre opinie klient&oacute;w o IPFON zobowiązują nas jednocześnie do ciągłej dbałości o poziom świadczonych usług i poszerzanie oferty, umacniając tym samym wiodącą pozycję IPFON na rynku telefonii internetowej</em>&rdquo; &ndash; m&oacute;wi Przemysław Siwek, dyrektor ds. rozwoju IPFON.</p>