W dniu dzisiejszym nasz serwis otrzymał odpowiedź i komentarz z firmy IPCall.pl w temacie wyników testów przeprowadzonych w październiku przez serwis Aviaa.com.<p>{mosgoogle}</p><p>"Cały czas prowadzone są prace modernizacyjne związane z rozbudową systemu. Dla użytkowników IPCALL nie były i nie są one tak naprawdę odczuwalne, ale automatyczny test wyłapał niestabilność łączy internetowych do naszych serwerów i ostatecznie zostaliśmy ocenieni jako operator o niższej jakości usług, aniżeli operatorzy, którzy żadnych prac modernizacyjnych w tym czasie nie przeprowadzali. System naszej firmy jest cały czas rozbudowywany niestety czasami jesteśmy zmuszeni aby w godzinach nocnych z przyczyn technicznych wyłączyć dostęp do części usług. Niestety bez takich planowych prac nie jesteśmy wstanie cały czas podnosić jakości oferowanych przez naszą firmę usług" - napisał Paweł Gołąbek - Dyrektor Techniczny.</p><p>Zarówno z tej jak i poprzednich wypowiedzi wyłania się powoli jasny obraz, iż serwisy oferujące 100% czasu dostępności po prostu nie modernizują swoich systemów. Pozostaje oczywiście pytanie czy dlatego, że ich serwisy nie wymaają żadnej modernizacji, czyteż dlatego, iż nie rozwijają swojej oferty. W to drugie jednak jest nam dość ciężko uwierzyć atrząc na dzisiejszy rynek telekomunikacyjny i walkę o klienta między operatorami. Ale to tylko nasze zdanie.</p>