easyCALL, operator telefonii internetowej VoIP, wdraża w życie plany rozwoju, związane z zamiarem wejścia na rynek NewConnect. Operator rozpoczyna świadczenie usług telefonii stacjonarnej na liniach Telekomunikacji Polskiej.<p>{mosgoogle}</p><p>easyCALL usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej świadczy pod marką ekotel. Operator - analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP - również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować niskimi cenami.

"W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu" wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. "Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskich połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych" dodaje Michał Jakubowski.

W przeciwieństwie do usług oferowanych przez dużych, tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, użytkownik ekotel może samodzielnie na bieżąco kontrolować swoje połączenia. Poprzez internetowy panel administracyjny istnieje możliwość sprawdzania billingu połączeń - wybieranych numerów, czasów trwania, kosztów. Internetowy panel administracyjny umożliwia również zarządzanie pakietem usług dodanych - np. włączanie i wyłączanie prezentacji własnego numeru.

"Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów - takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń" mówi Michał Jakubowski. Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel. Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu. </p>