Operator telefonii internetowej FreecoNet udostępnił swoim użytkownikom nową opcję „spinania” połączeń telefonicznych. Tym sposobem można łatwo inicjować rozmowy telefoniczne pomiędzy dowolnymi dwoma numerami telefonu.<p>{mosgoogle}</p><p>Nowa funkcja FreecoNet służąca do spinania połączeń telefonicznych, bazuje na usłudze „Zestaw połączenie” i jest bardzo prosta w obsłudze. Po zalogowaniu do własnego konta we FreecoNet, wśród wielu opcji użytkownik znajdzie na stronie głównej także specjalne okienko, za pomocą którego można zestawić połączenie telefoniczne. W dostępnych dwóch polach należy wprowadzić te numery telefonu, pomiędzy którymi chcemy zainicjować rozmowę, a następnie wystarczy tylko kliknąć w zieloną słuchawkę. W taki sposób użytkownik FreecoNet może rozpocząć rozmowę z własnego telefonu, ale może też zestawiać połączenia telefoniczne pomiędzy dwoma innymi, dowolnymi numerami, posiadając jedynie dostęp do Internetu. Opłatę za rozmowę telefoniczną ponosi użytkownik, który zainicjował połączenie.

Funkcja spinania połączeń telefonicznych jest przykładem zastosowania usługi „Zestaw połączenie” dla użytkowników indywidualnych. Jednak to rozwiązanie może być szczególnie przydatne także w przypadku klienta biznesowego. Firma może wzbogacić swoją komunikację z otoczeniem o opcję  szybkiego nawiązywania kontaktu telefonicznego przez stronę www. Po skonfigurowaniu usługi w panelu użytkownika FreecoNet, na swojej stronie internetowej firma umieszcza element graficzny z miejscem na wprowadzenie numeru telefonu. Gdy klient wprowadzi tam swój numer i wybierze opcję „zadzwoń” - system automatycznie zestawi połączenie pomiędzy klientem, a firmą (np. sekretariatem, działem Call Center) lub w odwrotnej kolejności. Usługa pozwala określić firmie maksymalny dozwolony koszt połączenia, godziny dostępności usługi dla klientów, a także listę dozwolonych i zakazanych prefiksów. </p>