W dniu 2009.07.08 w ramach stałego rozszerzania oferowanych usług serwis HopIn.pl uruchomił 12 nowych stref numeracyjncyh.<p> </p><p>Dzisiaj HopIn.pl zaoferował następujące nowe strefy dla usługi VoIP oraz Wirtualny Fax:

13 Krosno
14 Tarnów
18 Nowy Sącz
23 Ciechanów
43 Sieradz
44 Piotrków Trybunalski
56 Toruń
75 Jelenia Góra
76 Legnica
85 Białystok
86 Łomża
95 Gorzów Wielkopolski

W tej chwili ilość obsługiwanych stref zwiększyła się do 41 wliczając niegeograficzną strefę 39.
Z aktualną listą wszystkich oferowanych przez HopIn.pl stref numeracyjnych można zapoznać się pod tym linkiem:
http://www.hopin.pl/content/view/28/95/

Numery w tych strefach są wydawane zarówno dla usługi tanich połączeń telefonicznych VoIP jak i Wirtualny Fax - odbieranie i wysyłanie faxów przez komputer.

"Jest to kolejny proces w rozwoju i ekspansji naszego serwisu" mówi Marcin Marciniuk. "W najbliższym czasie chcemy uatrakcyjnić naszą ofertę zmieniając cennik. W ten sposób nasi Klienci będą korzystać z jeszcze atrakcyjniejszych stawek za połączenia." - uzupełnia.

Serwis HopIn.pl działający od września 2006 stale rozwija swoją ofertę. Charakteryzuje się on bardzo jasną i przejrzystą ofertą bez gwiazdek czy ukrytych kosztów, przez co stale zdobywa nowych użytkowników. Klient zawsze dokładnie wie za co i ile płaci.
HopIn.pl oferuje tanie połączenia telefoniczne w technologii VoIP dając jednocześnie możliwość uzyskania numeru stacjonarnego w 41 strefach - w tym w niegeograficznej strefie 39.
Poza usługami dodanymi (bezpłatna automatyczna sekretarka, bezpłatny billing on-line, bezpłatne przekierowanie połączeń i inne) oferuje usługę Wirtualny Fax polegającą na odbieraniu faxów poprzez e-mail a wysyłaniu bezpośrednio z komputera poprzez funkcję DRUKUJ z dowolnego programu. Usługa ta eliminuje konieczność posiadania dodatkowej linii telefonicznej oraz drogiego w zakupie i eksploatacji urządzenia faxowego.
Poza standardową ofertą dostępną na stronie www.hopin.pl, serwis zajmuje się obsługą firm i instytucji w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak dedykowane rozwiązania CallCenter, IVR, hurtowa wysyłka faxów, centralki IP, indywidualne realizowanie nietypowych potrzeb telekomunikacyjnych, obsługa firm geograficznie rozproszonych oraz inne.</p>