Nawet 40 proc. prowizji ze sprzedaży licencji serwera DATERA Call-eX i tyle samo za usługi dodane – to  najważniejsze  korzyści, które  firma technologiczna Datera SA zaoferowała swoim partnerom handlowo-technicznym. Tak wysokie prowizje czynią program partnerski Datery jednym z bardziej atrakcyjnych w branży telekomunikacyjnej<p>{mosgoogle}</p><p>Propozycja współpracy skierowana jest do wszystkich firm, które chcą wzbogacić swoją ofertę o nowoczesny, wielokrotnie nagradzany za innowacyjność serwer telekomunikacyjny DATERA Call-eX. Do udziału w programie partnerskim zachęca przede wszystkim gwarancja wysokich przychodów sprzedażowych. Współpraca może odbywać się na dwóch poziomach zaangażowania. Żeby uzyskać status partnera handlowego, wystarczy podpisać umowę. Partner zarabia na prowizji od sprzedaży licencji systemu (30 proc.) oraz usług dodanych (30 proc.). Udział w szkoleniach certyfikacyjnych Datera SA umożliwia uzyskanie statusu partnera handlowo-technicznego, który oprócz wyższej prowizji sprzedażowej (40 proc.), otrzymuje także dodatkowe zyski w zamian za zapewnienie usług serwisowych (70 proc. od usługi) i wdrożeniowych (70 proc. od usługi) dla dystrybuowanych rozwiązań.

Program dopiero rusza, ale już teraz obserwujemy duże zainteresowanie udziałem w szkoleniach certyfikacyjnych. Na pierwsze warsztaty, które odbędą się na początku lutego, nie ma już wolnych miejsc. Kolejne tego typu spotkania planowane są na przełomie marca i kwietnia. Chętni mogą się zgłaszać na adres: partnerzy@datera.pl. Do udziału w programie przekonują przede wszystkim korzyści finansowe. Zakładając, że partner handlowo-techniczny sprzedał i wdrożył we własnym zakresie najprostszy system DATERA Call-eX VoipStart (SME) wraz z trzema wybranymi modułami (Call Recorder, Conference Rooms, CallCenter), ma szansę uzyskać dochód w wysokości nawet kilku tysięcy złotych netto. Dodatkowo, co miesiąc może zarabiać nawet do 400 złotych netto, jeśli zobowiąże się do świadczenia usług serwisowych. Ponadto, trzy razy w roku partner otrzyma prowizję od przeprowadzonej przez DATERA SA aktualizacji sprzedanego przez niego systemu. Przy większych systemach, wynagrodzenie partnera może oscylować w granicach kilkunastu tysięcy złotych” - zachęca Marcin Krasowski, Dyrektor Sprzedaży Datera SA.

Przy pomocy programu partnerskiego, Datera SA chce jeszcze bardziej rozbudować sprzedaż serwera telekomunikacyjnego Call-eX, który można stosować zarówno w strukturach korporacyjnych, jak i w firmach sektora MSP. Jego wykorzystanie pozwala na efektywną (pod względem funkcji i kosztów) integrację istniejącej w każdej firmie infrastruktury telekomunikacyjnej i informatycznej w jeden spójny system. Pozwala on również niemal całkowicie zastąpić tradycyjne linie telefoniczne znacznie tańszymi i równie niezawodnymi usługami telefonicznymi opartymi na technologii VoIP. W praktyce oznacza to możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi, w tym także z dostawcami usług VoIP i telefonii komórkowej. Każda firma stosująca rozwiązania oparte o serwer DATERA Call-eX może oczekiwać nawet 60 proc. redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych, przy jednoczesnym dostępie do wielu zaawansowanych funkcjonalności. </p>