18 października 2010 roku wystartowała jesienna kampania promocyjna marki INOTEL – wielkopolskiego dostawcy telewizji kablowej, internetu oraz usług telefonicznych. Kampania ma charakter głównie wizerunkowy, ale na jesień operator zapowiada także interesujące promocje produktowe i poszerzenie oferty.<p>{mosgoogle}</p><p>W ramach jesiennej kampanii zaplanowano emisję telewizyjnego spotu reklamowego (telewizja WTK), reklamy radiowe (Radio Eska, Radio Złote Przeboje) oraz działania skierowane bezpośrednie do mieszkańców Poznania i Wielkopolski, w tym akcje promocyjne, działania door-to-door oraz konkursy. Startująca właśnie kampania początkowo skoncentruje się na umacnianiu wizerunku marki, by z czasem akcentować atrakcyjne nowości ofertowe i promocje: mega przyspieszenie internetu, nowy pakiet HD, drugi dekoder w standardzie (multiroom), bogatszą ofertę VoD oraz zimowe propozycje filmowe najpopularniejszych kanałów.

"W naszej kampanii podkreślamy, że jesieñ i zima to czas, który najlepiej spędzać w gronie rodziny i przyjaciół. Stąd nasze hasło „Dla domu i rodziny”, które ma podkreślać, że INOTEL jest marką chcącą być blisko spraw domowych, pasji i zainteresowań swoich odbiorców. Wciąż też pracujemy nad uatrakcyjnieniem naszej oferty i jesienią wprowadzimy nowe programy oraz znacząco poszerzymy pakiet VoD" mówi Jacek Augustyniak, kierownik marketingu w INOTEL S.A.

INOTEL w ramach kampanii aktywnie wykorzysta także media społecznościowe, działania ambientowe oraz marketing wirusowy. Kreacje, produkcje oraz działania komunikacyjne na potrzeby jesiennej kampanii INOTELA realizują dom produkcyjny TakeOneStudio, agencja PR dobocom oraz E_misja Interactive 360. </p>