Firma Yealink, wiodący producent telefonów IP, ogłosiła właśnie zgodność serii telefonów T2X z centralami Genesys Alcatel-Lucent SIP Server v8.0.x, którą potwierdza stosowny certyfikat interoperacyjności. Certyfikacja rozszerza ofertę wydajnych i atrakcyjnych cenowo urządzeń na rynku IP Contact Center.<p>{mosgoogle}</p><p>Od 20 lat rozwiązania Alcatel-Lucent Genesys podnoszą wartość świadczonych usług telekomunikacyjnych i Contact Center. Wielokanałowe rozmowy umożliwiają bezpośrednią współpracę pomiędzy wszystkimi szczeblami danego przedsiębiorstwa, co pozwala osiągnąć maksymalną jakość interakcji i wymiany informacji pomiędzy użytkownikami.

Wielokrotnie nagradzane telefony IP Yealink są dostosowane do rosnących wymagań środowiska Contact Center, a jednocześnie stanowią konkurencyjną i opłacalną alternatywę w dziedzinie rozwiązań IP Contact Center. Opierając się na specjalnie zaprojektowanej serii  telefonów IP odpowiadających różnym potrzebom operacyjnym, Yealink zapewnia  najlepsze wsparcie dla Contact Center. Stabilne i niezawodne współdziałanie pomiędzy Yealink i Genesys umacnia pozycję produktów Yealink i podnosi atrakcyjność oferty dla użytkowników na całym świecie.

Certyfikacja z platformą Genesys to kamień milowy dla telefonów Yealink" – powiedział Stone Lu, wiceprezes Yealink. „Umacnia pozycję firmy Yealink  na rynku Contact Center, a co więcej daje naszym wspólnym klientom niezawodne i łatwe w użyciu rozwiązania, które pozwalają łączyć ludzi w nowatorski sposób”.</p><p>Wyłącznym dystrybutorem telefonów marki Yealink w Polsce jest firma VoIPoint. Więcej informacji na temat urządzeń można znaleźć na stronach: http://www.yealink-polska.pl oraz http://voipoint.pl/.</p>