easyCALL.pl otrzymał tytuł „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2011” w kategorii „Odkrycie roku” - przyznawany w ramach Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.<p>{mosgoogle}</p><p>Badanie zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu Gazety Prawnej, pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Przebadano tysiąc osób, metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego. Respondentów proszono o wskazanie produktów, które są według nich najlepsze w swoich kategoriach, godne zaufania oraz dobre jakościowo.

easyCALL.pl jest największym polskim operatorem telefonii internetowej. Od samego początku istnienia naszą ofertę wyróżniają nie tylko bardzo niskie ceny za połączenia telefoniczne, zaczynające się już od 6 groszy brutto na numery w Polsce i w najpopularniejszych kierunkach za granicę, ale także wysoka jakość i stabilność naszych usług telekomunikacyjnych. Od pewnego czasu oferujemy również bardzo bogaty pakiet usług dodanych, przydatnych zwłaszcza dla firm, jak m.in. fax2mail, centrala telefoniczna, IVR, wideokonferencje. Bardzo się cieszę, że nasza codzienna praca związana ze stałym rozwojem platformy easyCALL.pl i zapewnieniem jak najwyższego standardu usług została doceniona przez konsumentów” - powiedział Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl SA.</p>